TribLIVE

| Opinion/The Review


 
Larger text Larger text Smaller text Smaller text | Order Photo Reprints

Economic drivel

Daily Photo Galleries

Saturday, March 1, 2014, 9:00 p.m.
 

If I had not read it with my own eyes, I would have considered it just about inconceivable that the Trib, that very same Trib owned by a descendant of Judge Thomas Mellon and that regularly publishes columns by Walter Williams and Thomas Sowell, could have also published the front-page news story by Christopher S. Rugaber of The Associated Press headlined “Low inflation's ugly side? Weak economy” .

Does the editor of the front page understand what is often (alas, not always) written on the Opinion page? Does the editor of the front page read the Opinion page? Can the editor of the front page even read? Why does the owner permit this inconsistency, let alone drivel, to appear?

I know that the editors of the Opinion page are familiar with Bastiat, Mises, Williams and Sowell. How can this happen? Geez!

Jim Aldridge

New Alexandria

 

 
 


Show commenting policy

Most-Read Letters

  1. Inconsistent Wolf
  2. Corbett over Wolf I
  3. Corbett is the honest choice
  4. Corbett over Wolf II
  5. Gross in 45th
  6. Watson in 33rd
  7. Shame on Wolf
  8. Gun questions for mayor I
  9. Barbour sentence shameful
  10. ObamaCare solution
  11. Gun questions for mayor II
Subscribe today! Click here for our subscription offers.